Massa nytt :)

OJ oj oj, nu när man fyllt så fick man lite nya grejjer :) Jag fick i söndags två stycken krukväxer, som var så välkomna så :) Hoppas bara dom överlever. Sen fick jag två olika storters te, Kärleks te och Höstglöd :) Jättegott, med tunnbröd som var doppat i choklad, även denna fick jag i present. Sen så blev det två badbomber :) en violett schampoo och tvål som ska pigga upp en :) Sen fick jag lite smått och gott till min nya hobby. Köpte en QuickCut idag och massa nya stämplar. Så idag satt jag en lite sund och gjorde två kort. En som jag inte kan lägga upp här hihi

Det ska bli så kul att skicka julkort i år! Jag gör ju gärna kort till folk om någon vill köpa, så säg till om något intressant ses. Men jag gör detta för min egen skull, för att jag tycker det är så jävla kul att göra något snyggt själv! Samma som med smyckerna. Dom ska jag ta fram någon dag med och sitta med hihi. Mest av allt just nu så önskar jag mig ett skrivbord som jag kan sitta vid och pyssla. Känns lite jobbigt att alltid behöva plocka undan när man suttit vid köksbordet. Nu ska jag hoppa i säng och sova, för imorgon kommer killens släkt och ska överraska mig hehe.. ( jag vet, killen försa sig för två veckor sen så det är inte en överraskning mer, förutom att vi inte vet när dom ska komma hehe.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback