Lat..

Jag har varit så lat denna vecka.. Varje kväll är jag så sugen på att träna men när jag vaknat och ska åka iväg så känner jag mig så anti-allt! Så jag har inte kommit iväg till gymmet mer än i måndags.. fy skäms. Men imorgon ska jag iallafall dansa och så går jag på core-passet på S.A.T.S efteråt, så det blir lite gjort. Sen får jag ta och röra mig mer nästa vecka. Jag ska iallafall gå på ett spinningpass, det är ju så grymt skönt så jag får inte lata mig mer :) Nu är det två nätter kvar på jobbet och sen är jag ledig en dag. Då ska jag åka till Floda med Rebecka och gå och kika i en pysselaffär, hoppas att jag kan hitta någon rolig stämpel och sen ett album så jag kan börja med julklappen. Sen ska jag ta och välja ut bilder som jag ska framkalla :) Vilken nörd man känner sig som, men detta är verkligen jättekul. Jag kan fastna mitt i nätterna med att sitta och klippa och klistra och mäta och ha mig.


Nej nu måste jag strax till jobbet, har inte ätit något inna.. får bli hamburgaren på jobbet idag innan vi börjar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback