Längesen, och jag har shoppat :)

Ja det känns som det var ett tag sen jag skrev. Tänkte igår att jag skulle skriva, men orka inte för det var så mycket jag vill skriva! Jag har shoppat en del :) Hihi, måste få slut på hemska begär. Men jag ska försöka att inte handla så mycket. Ska iof till Ullared på Torsdag, men ska försöka att hålla mig till onödiga saker haha!

Jag har skaffat mig två mössor som jag älskar!


Den gröna är min nya favvomössa, grymt skön och jag tycker den är snygg :) Den svarta/gråa går även att vända ut och in och man får en helsvart mössa, som är sjysst om man vill vara mer diskret. Plus att den är bekvämare när man har glasögonen på sig (som inte händer sååååå ofta nu, men det händer). Dom var inte i det billigaste laget.. men känner att det är värt att lägga ner på mössor man kommer använda än att man köper billiga och dom ligger i  skåpet. Det har ju hänt ganska ofta! 

Sen över till Scrappingen :) Jag har börjat med ett minialbum, den är verkligen jättemini, men ska ge den i julklapp till min syster och eftersom det är mitt första projekt med bilder, så känns det ändå som att det är helt okej. Jag gillar nog mest detta med kort än så länge. Julkort har det blivit fler av :)



Det går sakta men säkert framåt, känns som jag kommer skicka en del julkort i år så jag behöver tid :)

Gjorde även ett kort till min bästa vän här i Göteborg. Ibland så tänker man inte på att en vän betyder så mycket för en som dom gör. Vi har umgåtts mer och mer med åren och jag känner att hon blivit min bästa vän här. Så jag tyckte hon behövde lite kärlek från mig :) Därför fick hon ett kort fullt av kärlek.


Igår shoppade jag mig en stegräknare :) Nu ska jag hålla koll på hur lite jag går om dagarna. Jag och Lotta ska ta och ha våra mål per vecka och pusha och peppa varandra. Tycker jag ska bli kul. Sen hur länge man gör det är en fråga :) Hon sa att runt 10.000 steg är det som rekomenderas, men igår tog jag på  mig den efter träningen occh jag hade tagit över 5000 steg från kl. 18.30. Så frågan är om man ska ha högre krav än 10.000 per dag.

Hade tänkt träna idag med, men vad det såg ut som så kanske vi inte skulle va så många på jobbet ikväll. Igår var jag supertrött efter att ha tränat, så jag vet inte om jag vill riskera att vara så trött idag med. Har försökt hitta någon att gå ut och äta med innan jobbet, men inte lyckats ännu... Skulle vilja gå ut i det fina vädret, men va ska man göra ute idag då? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback