"Idag börjar mitt nya liv"...

... det skrev jag på MSN och trodde på allvar att jag skulle klara mig utan att äta äpplekakan som står i köket och bara lockar. Men jag var iallafall och rörde på mig på gymmet, så jätteilla är det ju inte. Kakan måste ju ändå ätas upp av någon. Den blev kvar efter överraskningsfesten i lördags. Oj vad folk det kom. Killens mamma och pappa, och bägge hans systrar med deras respektive och några till ur deras familj. Kändes som hela lägenheten va full av folk :) Jag tyckte det var jättekul att folk kom hit och grattade mig. Det känns ju så otroligt att de kommer för MIN skull! Ska lära mig allas födelsedagar så jag kan fira dom med, eller på något sätt få visa min tacksamhet. För killens familj är ju så mysig. Jag fick fem nya krukväxter! Så nu har jag allt som allt sju ny växter som jag ska försöka att lära mig att hålla vid liv hehe. Det ser mer hemtrevligt ut här hemma nu med dessa växter, iallafall så länge som dom överlever min glömskhet. Ja jag är inte så duktig på att vattna dom. Antingen så får dom för lite eller för mycket.. Sen fick jag ett par örhängen med ett matchande halsband, tycker det  var riktigt fint! Sen fick jag även två stora fina vinglas och ett strykjärn hihi. Ja vi har lånat ett strykjärn från killens syster ett par gånger, så dom tyckte nog vi behövde ett ;)
Imorgon ska jag pyssla med tjejerna igen, ska bli trevligt. Kommer nog vara ganska seg efter jobbet, men jag ser fram emot att få lite tips från dom som kan.
Nu ska jag gå och läsa färdigt Stieg Larssons bok så jag kan börja på nästa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback