Fredag

Jihaaa! Jag är ledig på en Fredag!! .....so?! Det e som vilken dag som helst. Vaknade tidigt idag för att vovven inte ville vara tyst :) Han kände sig väl ensam och övergiven, så jag gick ut med honom och kunde inte somna om. Skulle lämna han vid 15, så vi åkte redan vid 13.30 och gick en promenad i 45 min innan jag lämnade han hemma :) Kände att jag vill göra något och då ringde min kompis när jag nästan va hemma och sa att hon gärna ville gå ut och äta ikväll. Javisst! Jag gick och vila en stund och sen upp och åka till stan. Jag hade bokat bord till oss på Vino Tapas(http://www.vinotapas.se/). Har ätit på två olika vino pasta (känns på namnet som att det borde vara samma ägare eller något) innan och alltid varit nöjd, så det är klart att vi skulle bli nöjda även idag :)  Jag var väl inte direkt impad av något, men det var gott. Det var fullt med oflk när vi kom så vi fick tränga in oss i ett hörn haha, så det kändes som vi hade dubbeldejt med paret bredvid. Jag hittade en ny favvo iallafall, getost och fikon fyllda filodegsknyten. Yummi! borde inte vara så svårt att göra hemma ;)

Hittade av en slump en jätteskön låt på aftonbladet. Brukar ibland kika igenom deras musikvideor och tadaaa.. En helt okänd (iallafall för mig) Vincent sjunger en skön Miss Blue :) ta del av den på:

http://www.youtube.com/watch?v=I0pP--qbUeU

När jag nu söket runt på youtube så märker jag att jag känner ju igen iallafall en av killes låtar, så så okänd va han inte hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback