Floda :)

Idag vaknade jag tidigt. Kl 12 steg jag upp efter kanske 5 och en halv timmes sömn :) Gjorde mig i ordning och åkte till stan där Rebeckas mamma möte upp mig och vi åkte och hämtade Rebecka. Vi hamnade ute i Floda i en butik som heter Kortmakaren (http://www.kortmakaren.se/shop/). Jag vill ju verkligen ha allt! Idag fick jag mig köpt en heldel. En sak som jag verkligen velat ha blev jag mest nöjd över, en pappersskärare. Så idag ska det pysslas en del :) Köpte även två stycken minialbum som man får bygga ihop själv, så jag hade ju gärna framkallat lite bilder idag så jag fått göra det, men jag får framkalla imorgon. 

Här e allt jag fick med mig:

image39

Fick även stämplar som Rebecka och jag beställt för ett litet tag sen, så nu har jag massa nytt :)

Efter vi varit där åkte vi förbi Skohuset i Lerum.. det är ju så typiskt att man hittar skor när man inte har råd. Ett par som satt som gjutet! Så dit ska jag ta med mig min skotokiga vän någon dag och shoppa. Det ligger ju inte allt för långt bort.
Idag har jag även sån hemsk träningsvärk.. tog nog i ganska bra igår på crosstrainern efter dansen. Tog med mig iPoden och körde varannan låt tungt och varannan ganska lätt och snabbt. Kändes nästan som att vara på ett spinningpass :) Så det ska jag göra om när det inte finns pass att gå på. Det är ju synd att det bara är Kungsgatan som har dom maskinerna som jag gillar. Hade ju  varit perfekt ifall Backaplan förnyat sin konditionsdel lite med :)

Kommentarer
Postat av: Lisbet

Ser ut som om du tänker scrappa...great

2007-10-24 @ 08:10:50
URL: http://www.digiscrapp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback