Äntligen!!!

Japp, idag lanserades telefonen jag  väntat på ett bra tag :) Sony Ericsson K850i... och nu har jag äntligen en telefon som jag känner mig riktigt nöjd med. Det var inte så längesen jag köpte w850, men jag har aldrig varit riktigt nöjd med den.
image37

Är den inte snygg? Vilka fina bilder den tar då!

image38
Detta är min kompis Vovve som jag är hundvakt åt idag, och se så nöjd han ser ut att vara :)  Iallafall detta är med min nya telefon.  Minns inte om jag hann ändra den till 3 megapixel eller om den fortfarande var på 5.. borde säkert kunna se det på något sätt, men jag hitta inte :)
Vovven e ju så söt och så snäll. Jag hade tänkt att gosa med honom hela  kvällen men han vill hellre ligga på andra sidan soffan än vad jag är hihi. Vi har lekt massa med den rosa nallen. Han gillar att springa på våra golv, som han kan glida runt på med sina håriga tassar, så jag har kastat nallen och han har hämtat nallen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback