Ny friss :)

Japp idag va jag till min frisör Linda, jo jag har verkligen bestämt mig för att gilla denna tös och därför kallar jag henna min :) Hon lyckas varje gång göra mig nöjd, ge mig det jag vill ha för den gången jag är där. Hon är toppen! Här är en bild på resultatet:

Jag kommer säkert lägga upp flera bilder, just nu har jaga ingen bättre bild.

Vi hade tjejkväll här i Lördags, det var jättetrevligt! Vi satt hemma och tjöta och åt gott. Jag fick ju osten nästan för mig själv :) Älskar ju ostar, så länge dom inte är för starka. Vi gick ut en sväng och jag blev kalas. Känns som jag aldrig mer ska gå ut haha. Men jag hade skitkul! bara det att jag mår sååååå dåligt dagen efter, denna gång kändes det som jag var dålig två dagar(?!) hur lyckas man? därför känner jag inte alls för att dricka igen. Iallafall inte så mycket.

Sitter och väntar på sockerkakan som ligger i ugnen. Jag var så godissugen, och Ugly Betty och Desperate Housewifes kommer om en kvart så det blir perfekt kvällsfika :) Har inte gjort sockerkaka på år, så jag hoppas det blir bra.

Kommentarer
Postat av: A-K

Dagen efter blir värre ju äldre man blir. Grattis du har blivit gammal =)Det suger eller hur?
Kram

2007-11-28 @ 11:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback