Fika och äta

Idag var jag in till frisören igen. Det var en blåton i luggen som inte ville försvinna så hon fixade det med ett nafs, hon är bara bäst :)  Ska strax in till stan igen och äta med min kompis på Toscana. Ingen av oss har varit där så det blir spännande :) Har ju en kupong i enjoyguiden som vi tänkte använda.

Jag sa att jag skulle säga vad jag tyckte om alla ställen jag har varit på, och i förrgår var jag och en vän på Café1806 som ligger på Västra Hamngatan 9. Vi åt oss en varsin varm macka, minns inte om det var ciabatta eller något annat bröd :) Jag hade med Mozarella, tomat och pesto. Jag tyckte mackan var jättegod, men vi bägge hade nog tyckt att det hade varit roligare med lite mer sallad än ett salladsblad och två tre gurkbitar. Stället var litet och mysigt, men väldigt varmt. Jag kommer nog inte gå dit igen, det fanns inget jag riktigt fäste mig vid. Jag såg att de hade sallad och pastabuffé som inte såg helt fel ut :) Men jag tror inte det kommer locka mig. Det finns alldeles för många goda pastaställen i stan. Stället får 2 av 5.

Eftersom jag fick vakna så tidigt idag så är jag lite orolig att jag kommer  vara riktigt trött på jobbet ikväll. Var på väg att få sluta vid 22 igår på jobbet men så krångla en maskin och jag kände att det inte var läga att lämna mina kollegor så jag stanna kvar och kunde sen inte gå förrän vid 00. Kändes jättedumt att lämna dom, men jag tror det klarade sig. Det var ändå bara en timme och en kvart tidigare. En timme gör ganska mycket för ens sömn, men det känns som jag inte sovit alls :(  Jaja, jag får sova imorgon. Ska packa ihop lite grejjor min kompis ska få med sig hem. Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback