En torsdag mitt i veckan :)

Hejsan! Hua, det är en trist torsdag idag... Jag funderar på att gå och träna en sväng, samtidigt som jag bara vill sova. Jag är hur trött som helst helatiden! När jag var ledig kändes det inte som  jag gjorde något annan än sov. Jag älskar mitt jobb, men nu är det ganska lite folk på jobbet och då blir det ganska trist och bara sitta där och tiden går sakta. Jag hoppas det kommer mer folk runt julen som förra året :) Vi har ju iallafall en stor pokerturnering som brukar dra folk :)
Jag har köpt mig enjoy guiden, ett rabatthäfte för restauranger och fik, även hotell och lite saker man kan göra, Sen fick men en shoppingguide också. Så nu ska det prövass på massa nya restauranger. känns nästan som man ska beta av dom från början av pärmen till slut istället för att leta efter något man är sugen på. Finns ju så mycket gott! Får ta och skriva om varja ställe här sen :)
Jag köpte nya stövlar igår på Bianco :) Skitsnygga! Men jag har inte bestämt mig om jag ska behålla dom. Jag är ju så kass på detta med klackar, men jag ska gå i klackskor nu på jobbet så jag vänjer mig haha, så jag ska kunna snart.

Det är ju ingen högklack och den är bekväm, men jag är rädd att den hamnar i garderoben oanvänd den med :( Eftersom den andra stöveln jag har är i mocka, så är det inet så konstigt att den hamnar där, för jag vill ju inte förstöra den och vågar inte använda den när det regnar! Så jag funderar på att försöka sälja den på tradera. Jag köpte den för 900kr om jag minns rätt, kanske skulle man kunna få 400-500kr för den...eller kanske inget alls :)

Jag har handlat mig en ansiktskräm från Decleor som jag hoppas på är bra.. men hittills är jag inte så imponerad. De flesta hudkrämer jag har gör att det börjar klia i ansiktet och detta vr inte så mycket bättre. Jag ska fråga om prov på en kräm för fet hy och prova om det är det jag behöver istället. För jag blir ju så torr och irriterad i hyn :( kanske kan jag använda dom varannat om och få ett bra resultat?! Ja man vet ju aldrig, vill ju inte slänga 500.- i sjön på en kräm!
Nu är det ju slut shoppat för min del, får bara handla julklappar, fast det är lika kul det :) Hade iof tänkt hitta ett par ganska billiga stuprörsjeans som jag kan ha till skorna haha, fast jag komme rnog se ut som en uppstoppad nånting. Men det är ju därför jag ska iväg och träna idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback