Bio :)

Idag ska jag iväg på bio med två kompisar. Vi ska se Hairspray och äta sushi. Yummi! Jag är redan superhungrig så jag ser fram emot våran träff. Jag skulle lätt kunna äta sushi varje dag, det är så gott och man verkar aldrig tröttna på det. Fast jag hade ju inte blivit ledsen ifall dom skulle sänka priset på det lite grann. Ibland så räcker fem bitar ganska bra, men oftast så kan jag smälla i mig 10-15 bitar och det kan kosta lite mycket tycker jag :)
Jag älskar att äta ute, man får äta massor av mat man aldrig annars gjort hemma. Vi fick ett erbjudande från jobbat ett köpa Enjoyguiden och jag var tvungen att passa på :) Nu alla vänner ska jag tvinga er att äta ute med mig var och varannan dag, känner du dig manad så hör av dig så äter vi två för en :) Jag får väl skriva här vad som varit bra och dåligt på alla ställen med.

I helgen så ska jag och en kompis på scrapbook-mässa och sen på en pysselträff :) Kommer bli riktigt kul! Jag hade önskat att jag var lite rikare och kunde shoppa loss igen :) men jag får kolla och lära mig om saker och ting denna gång. Finns det något roligt erbjudande som inte är allt för dyrt får jag slå på.

Nej dags att dra sig in mot stan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback