Lördag och ledig :) wooohhooo!

Det känns grymt skönt att bara vara hemma och inte göra nånting idag :) En kompis fråga om jag ville gå spåret när jag vaknade, så självklart följde jag med,  jag ville ju ha motion och slippa åka till gymmet i stan kändes faktiskt helt okej :) Var ju vaken till 5 imorse och jobbade på det armbendet til min kompis kompis. Tycker det blev snyggt själv :) Fast jag ska nog ändra lite på den. Så här ser det ut just nu:
image12

Beställde en svart kedja idag, tror faktiskt det skulle vara snyggare än den här silver färgade. Sen göra ett halsband i svart med korallrosa och blåa/turkosa pärlor. Ska nog göra ett till mig själv med :) I like it! Älskar ju rosa och blått, det är så snyggt. Fick massa nya sötvattenspärlor igår, ser fram emot att hitta på något kul att göra med dom.

Imorgon blir det DansAerobics :) Jiihaa! Fan va kul det ska bli, ser riktigt fram emot det. Denna gång så vet jag ju lite av vad som kommer hända, så då kanske man hänger med ännu bättre i stegen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback