Lite av varje

God morgon!
Hua, vad jag känner mig sliten och trött nu. Detta blir min fjärde natt på jobbet i rad, har jobbar fyra ledig en o nu jobbat ytterligare fyra. Satt och fila av lite av mina naglar på vagnen i morse. Har bestämt mig för att ta bort dom och ha mina egna ett tag så jag kan göra mina smycken lite snabbare, idag hindrar naglarna farten och det är ganska irriterande :) Samtidigt som jag bara älskar mina naglar när dom är tillfixade, så det känns lite trist. Ska iväg och träna strax, fast jag känner mig så trött så jag vill egentligen bara slänga mig i sängen och fortsätta sova. 
 
Tänkte jag skulle slänga in några bildet på smycken jag gjort :)



Det är lite av varje. Den första är ett armband jag gjort till min kompis, sitter just nu och gör en med andra färger till hennes kompis :) Den tar sin lilla tid så man får sitta lite i taget. Köpte lite pärlor till den igår. Hittade massa fina, men får se om dom passar in :) Ser fram emot helgen då jag ska sätta mig med det.

----------------------------

Hehe, jag fick ledigt från jobbet idag. Vi var överbemannade så det var ju ganska gött :) Åkte och träna och nu sitter man hemma och softar. Har tagit bort mina akryl naglar hela kvällen. Vilket jobb! Vill aldrig mer göra det, men det kommer jag nog få göra :) Jag gillar ju att ha naglar då o då.

Häftig grej som jag såg idag när jag va på väg till affären, eller det kanske inte är så häftigt, men det dök upp en liten chihuahua från ingenstans utan någon ägare i närheten. Jag försökte hälsa på den så jag kunde kolla på halsbandet men den var lite skygg. Såg att det var på väg en herre med hund så jag vänta tills han dök upp och fråga om han kände igen hunden. Tydligen så är det en äldre dam som äger hunden och kan inte gå ut med den, så den rastar sig själv!! Ja så länge den kan ta sig hem och är på sin egen kant är det ju ingen fara, men man blev lite chockad över varför han gick där själv :)

E sugen på att gå o träna imorgon med, men finns inga roliga pass :( som tur kommer ett sommarschema med mer pass igång nästa vecka. Lite mer val möjligheter. Ska iallafall på DansAerobics på söndag. Var på det här  om dagen o det var ju såå himla kul! Ska bli sköj o få dansa lite igen :)


Kanske dags att göra lite på armbandet i köket nu när jag har fingrar som kan jobba :)


Kommentarer
Postat av: Kimara

De där armbadet du gjort e så snyggt. :) Jag har ju sett de live också och de e ännu finare i verkligheten.

2007-09-19 @ 14:13:23
Postat av: Kimara

Glömde säga att de va det stela armbandet jag menade. Eller om de är ett sånt man har runt överarmen. De e fint iaf. :)
Sen gillade jag dom svarta örhängena med grön sten. De e lite min stil.

2007-09-19 @ 14:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback