Jag och mina smycken :)

Jag och mina smycken :)

Jag bestämde mig för att starta en ny blogg här för att här kunde man lägga upp flera bilder per dag, vilket jag tycker är kul :) Speciellt när jag satt mig en kväll och gjort ett gäng med smycken så vill jag gärna visa dom för mina vänner (som jag hoppas läser min blogg :) ).

Ja för er som inte känner mig, är jag en ganska vanlig människa med kille + barn på köpet (som jag gillar otroligt mycket!) och ett jobb, som blivit helt förälskad i att göra egna smycken. Jag har börjat gjort till mina vänner med och kanske kan man en dag börja sälja till deras vänner med :)
Detta är  inte det enda jag är intresserad av, jag gillar ju även att fixa mina naglar så dom är fina, och ändra frisyr typ jämt om jag kunde :) Shoppa är väldigt, kul när man har råd med det. Nätshopping har ju blivit väldigt kul och alldeles för enkelt :) Bara trycka lite och betala och vips så kommer de på posten. Tradera är ju också något som är farligt kul! Både att köpa och sälja. Nu har jag inte sålt på ett tag, men det blir en rensning hemma då och då. Något som går i perioder är träningen, jag hoppas att jag kan hålla mig till det nu. Har ju kommit på att jag gillar spinning, så jag kan gå på det massor :) Men jag behöver verkligen lite kondis  och fettförbränning, så det är ju inte direkt tråkigt att jag kommit på att jag gillar det :)  Puh, ja jag får nog ta och skriva mer snart igen, men för just nu känns det okej. Ska ta och utforska sidan lite.
Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: A-K

Vad fina de är, blir avundsjuk. Jag vill oxå göra men har inte haft råd att köpa pärlor på evigheter, men det kommer väl nångång =) Kram

2007-07-22 @ 14:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback