God morgon/god natt :)

Hej och hå!

Kl. 05:52 och snart ska man äntligen sova. Jobbat, men det har varit jättelugnt på jobbet. Är ledig idag så jag va tvungen att starta datorn innan jag gick och la mig, kollade lite vad det fanns för pass på gymmet. Ska ta o dansa lite DansAerobics, som för den delen inte var så enkelt i förrgår :) Det var inte samma koreografi, så jag var helt förrvirrad haha. Men vi får se nu kanske vi får ännu en ny, får hoppas det är lite lätt och kul :) Ska ta o spinna någon dag med, så jag får min traäning denna vecka.

Nej fy vad trött jag är, stavar helt galet haha :) sova nu skriva med sen!

Adjö! *zzzzzz*


-------

Så där ja, nu har man sovit lite och mycket piggare än innan :) Solen skiner och man sitter inne haha, skrattretande! Jag hade tänkt att gå ut och gå spåret, men kände mig inte pigg när jag vakna. Och nån Dansaerobics kommer jag inte orka heller, för jag är inte så pigga att jag kommer fixa träna, men pigga för att orka vara vaken. Imorgon ska jag iallafall röra på mig, men vad jag ska göra har jag inte bestämt mig.

Idag ska jag bara vara hemma med barnen. Tänkte göra lite hamburgare med skruv pommes haha :) dom såg så roliga ut så jag var tvungen att köpa och pröva. Sen ska vi se på film till kvällen och bara vara. Ska nog lägga mig ganska tidigt idag, skulle lätt somna nu om jag la  mig.
Igår köpte jag tre olika KMS produkter på Rusta. Har ju använt KMS nu i något år och är jättenöjd med det och då tackar man inte nej till att få produkterna för 29:90 :) Har prövat en av dom idag och hittills ser det väldigt bra ut. Är ute efter att få volym, så jag köpte  HÅRSPRAY KMS TEXTURE BLAST. Hade i det och föna håret och vips :) Volym! Får se hur det håller bara :)

Nu ska jag snart väcka killen och sen gå o handla lite ost och sallad till hamgurgaren, och kanske köpa något gått till ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback