Gäsp!

Japp, trött som f*n. Jobbat bara två nätter på jobbet och ändå är jag svintrött. Har haft lite ont i bihålerna så jag hoppas verkligen inte jag blir sjuk :(  Var o hälsa på en tjejkompis igår, ska ta vara hundvakt åt hennes lilla söta chihuahua på måndag :) Den e ju så supergo! Ser verkligen fram emot att ha den här.

Gjorde ett par nya örhängen igår morse. Visste inte vad jag var sugen på att ha och dessa blev väldigt enkla och söta :)


Ska iväg och träna snart med en kompis. Var evigheter sen jag träna i gymmet så jag hoppas jag kommer ihåg inställningarna på vissa maskiner :) Ska ta och försöka få en tid så jag kan gå genom alla maskiner som jag behöver igen, det är ju ganska bra så man inte tränar fel och får mer ont. Sen blir det att jobba. Hoppas jag får sitta brevid någon som kan hålla mig vaken :) Typ hon jag ska träna med, hon tjötar iallafall så man inte somnar ;)

Dags att packa sin väska och äta frukost!

Ciao!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback