Polly

Idag var jag och handla lite och hittade en ny smak på Polly :) med julsmak. Kanel, glögg, saffran, marsipan, vanilj och knäck.
image52
Denna ska inhandlad ett par gånger så man hinner tröttna på den innan den tas bort :)

Idag ska jag ställa om mitt dygnsrytm till natt igen, för imorgon ska jag gå utbildning på jobbet. Kul att få göra något nytt och att kunna avancera lite. Men vi får väl se hur det går :) Jag ser verkligen fram emot allt nytt som händer på jobbet just nu, och självklart är det lite nervöst med.

Igår var jag L och M ute och åt en sväng på Min bror och jag. Vi var där för kanske ett halv år sen med tjejerna och jag minns det som jättegott och mysigt. Det är fortfarande mysigt, men personalen verkade inte alls lika glad som sist. Maten kan jag inte säga så mycket om. Jag tror jag valde fel grej, tack vare att jag är så kräsen så är det svårt att bedöma något man inte kan mycket om. Jag åt iof en nötfärsbiff med fetaost. Den smaka inte mycket feta och jag tyckte inte den var nå speciell alls. Så detta ställe sjönk från 5 till en 3:a för mig. Väldigt synd, men jag kommer ge den en ny chans någon dag.

Sen åkte vi och bowla :) Jag har då aldrig nånsin bowlat så jag var inte så sugen efter en lång dag på jobbet. Jag vill egentligen bara hem och sova. Men det var sjukt kul! Jag vill bowla igen och igen och igen. Visst jag var ju inte så bra, men jag lyckades ju både med en Strike och nån Spare så jag var grymt nöjd :) Tack tjejer för att ni är så bra! Jag är ju så gnällig och dom bara fortsätter tycka om mig, det är kärlek ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback