Nu har julen flygit förbi

Jag tycker december bara flygit förbi. Nu är bara Nyår kvar, men det är  ju bara någon dag tills dess.
Vi hade en trevlig jul hos pojkvännens syster och nästan alla i hans familj var där, så det var fullt hus :) Men jag kände mig lite seg, dagen efter visade sig att jag blivit förskyld och hade feber.. så nu har jag legat hemma i några dagar och inte gjort någonting. Idag ska jag äntligen till jobbet. När man är sjuk så längtar man verkligen efter jobbet. Det är väl för att man verkligen inte kan göra något alls förutom att bara ligga i soffan. Funderar på att gå o köpa mig en sushi innan jobbet, för det har jag längtat efter :) Jummy!
Har inte så mycket mer att säga idag, känner mig bara helt slut efter mitt soffliggande :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback