Hallå? Varifrån kom Lucia?!

Vad hände? Helt plötsligt är det Lucia? När hände detta! Tiden har bara rusat fram.. snart är det ju jul! Haha, det känns overkligt iår för jag har inte hunnit tänka på att det är December. Men idag har jag iallafall skickat iväg min systerdotters presenter, hoppas hon gillar dom :) Hade gärna skrivit vad det var, men jag vet inte om dom läser min blogg, så lika bra att inte avslöja. Har rensat lite i min garderob, skulle egentligen vilja slänga allt, men väntar med att syster varit här ifall dom vill ha något av kläderna.
Det händer inte så mycket just nu förutom jobbet :) Det enda som snurrar runt i huvudet är jobbet.. hm, undra om inte vårat schema är färdigt imorgon. Skulle vara kul att se hur vi jobbar nästa år :) Vi ska ju få ett helt nytt schema som jag inte vet någonting om ännu. Jag och min kompis ska ju planera våran Stockholms resa så det skulle vara kul att veta hur jag ska jobba. Får se imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback