Fullt upp

Just nu känns det som jag har fullt upp :) men jag trivs med det. När jag väl är ledig vill jag bara vara hemma och lata mig. På jobbet håller jag på att utbildar mig. Jag ska hjälpa mina närmaste chefer när dom inte kan jobba. Det är jättekul samtidigt som det är mycket på engång. Känner mig inte lika nervös längre för det går bara bra, nu ska jag bara minnas allt :) Sen ska jag även utbilda en tjej i kassan snart, så jag ska få bara göra massa skoj på jobbet nu. Jag menar inte att mitt jobb inte är skoj annars, för det är det. Alla dagar är väl inte roliga, men jag är glad att ha ett jobb där jag trivs och har bra kollegor, det är ju det viktigaste. Alla jobb har ju nack och fördelar :)

Imorgon ska jag äta julbord på jobbet :) Jag som äter så lite på julbordet hehe, men det är kul att samlas och snacka massa. Sen ska jag åka med min kompis hem och äta lussekatter :) Sist men inte minst har jag hittat två vänner som vill åka och bowla med mig :D Jippie!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback