Bio, kanske

Hejsan!

Det blev inge resstaurang Toscana sist :) Vi hamnade på Pizza hut istället hehe :) Vi är ju bägge förtjusta i Pizza Hut, ja det var till o ch med där jag och E blev vänner kan man säga + Cherry också då.

Jag har märkt att jag gärna skulle vilja sluta nästan varje mening med smileysar :) Jag tror jag kan vara lite beroende av dom haha

Idag ska jag kanske gå på bio med en kompis. Hon är på jobbet nu och ska jobba imorgon med, så hon skulle känna efter ifall hon orkade. Jag kan förstå henne, ibland orkar man inte göra ett skit när man jobbar. Jag skulle nog behöva lite utvilning och inte göra ett skit ett tag. Fast iof så har jag latat mig ganska mycket nu på sista tiden. Ingen träning på jag vet hur länge... Men jag funderade på om jag skulle försöka träna imorgon innan jobbet, men jag får nog se när jag somnar idag. Ska vi på bio så lär jag inte vara hemma förrän vid tolv inatt och då kommer man nog inte till John blunds värld förrän vid två. Sen behöver jag sova massor, sov inte så mycket eller bra natten som var.
Jag håller på och tvättar :) Jag ska sätta upp två julslingor vid spegeln och sen skulle jag behöva plocka fram mitt scrappande och göra färdigt julkorten. Folk blev förvånade när jag började med dom så tidigt, men jag är väldigt glad att jag började tidigt för jag är fortfarande inte klar med dom :) Jag har inte haft nån lust att göra något på sista tiden. Det känns som jag har så mycket jag vill göra så jag skiter i allt och sitter här vid min dator istället och inte gör någon nytta alls.

Tänkte jag skulle lägga in en ny bild på mitt hår :)

Ser lite blek ut där, men det är ju ingen sol ute så jag får skylla på det hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback