Äntligen fast !

Nu har jag äntligen fått en fast tjänst på jobbet. Tycker det är grymt skönt att veta att man sitter där man sitter utan att kunna bli av med jobbet hur som helst. Jag trivs ju så bra, och jag hoppas fortsätta och trivas. Grymt, nästa år kan jag ha SEMESTER! :D Det enda lilla negativa, som även kan vara positivt är väl just att vi får så mycket ny personal hela tiden. Det är kul att lära känna nya människor, samtidigt som det är trist att inte ha kvar de man gillar. Det tar ju ett tag att lära sig något om någon. Och just de jag jobbar med är en ganska liten skara folk som är bra.

Funderar på att gå och lägga mig, men känner att jag vill läsa. Läste färdigt en bok igår och vill inte börja på en ny just nu. Hade velat ge iBook:en en ny chans, men känns så trist att bara ligga där och glo rakt upp i taket. Ska lyssna nästa gång jag pysslar, när nu det blir :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback