*suck*

Ja igår var jag inte så sugen på att skriva blogg, jag var såååå trött när jag kom hem. Iallafall dansen blev en stor besvikelse! Det var några som prövade på innan oss, så när vi kom in i det lilla rummet var det kokhett! Blev svettig efter bara några minuter. Kl.20 skulle våran lärare dyka upp, men vid kvart över hade han fortfarade inte dykt upp... hmm... Kanske inte bästa intrycket av honom. Men vi hade en annan snäll lärare som tog tag i oss och fick oss att röra oss i roliga rörelser :) Han var inte en streetlärare, men kunde lite av vad vår lärare höll på med. Det var supersnällt av honom, men det kändes inte riktigt så bra... Vi ska nog pröva på lite på lördag med för att se vad dom har på danshuset och sen  bestämma oss för vad det till slut blir :)

Idag ska jag snart åka och träna. Var lite sugen på att gå på DansAerobics, men kände att jag inte spinnat på väldigt länge, så det är dags för det idag :) Sen blir det att jobba. Ska jobba fyra nätter nu, puh! Imorgon ska jag till Gildaskolan och göra ögonfransböjning, oh lala :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback