Streetdance / klantig

Japp, idag anmälde jag mig till en streetlektion på dansforum här i göteborg :) Jag kan verkligen inte dansa sånt men ser fram emot att lära mig. Jag var på ett funk pass igår på SATS och fastnade för det. Fan va kul det var :) och gud va dålig jag var jämfört med andra, haha men det är ju det jag ska bli bättre på. Ganska onödigt att gå på en kurs när man redan kan väl?
Tänkte jag får gå och prova på nästa vecka och se så jag inte börjar något som jag inte alls tänkt mig att det ska vara. Jag har inte dansat sen jag gick i femte eller sjätteklass, så det ska bli jättekul. Planerar på att köpa ordentliga skor och kläder så jag känner mig mer inspererad :)

Wish me good luck!

----

Senare samma dag :)

Japp nu har jag bokat resa till v-ås så snart ska jag iväg  och träffa mina barndomsvänner, I miss you! Ska bli riktigt kul för nu har jag tid för att träffa mina vänner och inte bara springa från ställe till ställe :)

Sen var jag på träningsvägledning idag på SATS och det gav mig absolut ingenting. Jag skulle kunna tänka mig och ha en PT för några timmar för att få reda på lite mer om hur jag bör ändra min kost och hur jag ska träna. Få mer coaching och pepping. Ja på väg till omklädningsrummet så höll jag på med mitt träningskort och plånboken och poff, så ramla jag i trappen och slog i knät ordentligt! Jag som hade tänkt att träna, men jag fick ta mitt pick o pack efter vägledning och åka hem och ha ont. Hoppas det bara blivit bättre till på måndag så jag kan ge allt på provträningen. Kommer nog få ett reält blåmärke... *suck*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback