Säg inte...

.. att jag håller på att blir sjuk?! Jag vill inte, men kroppen säger något annat. Jag tror min kropp är ganska vek, när jag jobbar för mycket så blir jag ofta sjuk. Den veckan som varit har jag jobbat ganska mycket. Jobbade fyra långa pass och sen var jag ledig en dag, sen jobbade jag fyra nätter och igår vaknade jag bara efter 5 timmar (jag sover annars gärna massa timmar) för att gå på öppet hus på Dans huset. Vi provade något som heter NYC New style, som var ganska kul men om det ska bli snyggt måste man ha mycket kontroll. Hade varit grymt kul att bli så duktig och att kämpa, men jag tror vi kommer välja att gå på dansforum. Det som jag märkte av mest på dessa två ställen, är att det är olika målgrupper. Lite yngre på Danshuset och lite äldre (men även yngre med) på Dansforum. Är det kul och givande denna tremin kan jag tänka mig att dansa flera danser nästa termin. Ja iallafall, sen gick jag o la mig vid ett igår för att jag kände för att träna nu på morgonen. Jag ställde klockan och när jag vakna var jag helt täppt i näsan och ont i halsen :(

Ikväll ska jag och tjejerna gå ut och äta :) Hade ju tänkt att kanske partaja till det, men nu när jag vaknade upp så här så känner jag inte alls för det. Jag ska nog bara ha en trevlig stund... fast man vet aldrig vad som händer. Ska nog lägga mig och vila lite senare och hoppas på att jag blir frisk.

Allt pärlande har legat på köksbordet och inte blivit rört på iallafall över en vecka. Jag är alldeles för trött för det, nu känns denna dumburk mycket roligare att sitta vid. Vara inne på popomundo och sitta och spela på midas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback