Pastasås

image16

Jag älskar att hitta recept hos andra så jag tänkte tillföra lite ur mitt egna kök :)
Idag gjorde jag en pastasås som min kompis hittade på Arlas sida. Den är så god och så enkel. Eftersom jag är så kräsen så har jag gjort om den lite :)

Detta behöver du:
1 burk krossade tomater
1 burk creme fraich med tomat och basilika smak
1 liten burk majs
200 g feta ost

Så här gör du:
Blanda tomaten, majsen och creme fraichen och låt det koka i 2 min. Häll sedan i 200 g feta i bitar, bland ihop och servera med pasta :)
Jag har hittat en dinkelpasta från kungsörnen som jag bara älskar! Det är dom jag använder på bilden.
Hoppas ni gillar det lika mycket som jag. Det är enkelt gott och billigt. Och det räcker för tre-fyra potioner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback