Gaah!

Jovisst blev man sjuk.. *suck* Orkar inte göra mycket just nu.. vill ha pizza. Men jag orkar inte gå och köpa det. Dumt att jag inte köpte det när jag va i affären. Ja ja, jag får äta köttbullspanna idag med haha. Jo visst finns det något som man kan köpa som heter så, istället för pyttipanna :) Tyckte det var jättekul när jag såg det så jag va tvungen att köpa det, och visst var det gott! Babymorötte och sånna där gröna träd som jag inte minns vad det heter, potatis och minköttbullar. Detta ska jag göra hemma själv nästa gång jag gjort potatis och det blivit över. Jag har gått och blivit med i Facebook, hittat några vänner från högstadiet :) Kul och se hur folk har ändrats till utseende och så, men jag har inte hunnit prata mer än med en än så länge. Jag tröttnar nog ganska snabbt på den sidan har jag en känsla av. Hade varit kul att hitta folk från låg och mellanstaidet, men jag minns knappt vad folk hette då. Har ju inget minne...*suck*
God, gör mig frisk nu! Ska ju ha min första dansträning på söndag, om inte vi ska ändra oss och gå något annat, o så ska jag ju en sväng till v-ås nästa vecka, fast jag känner nästan för att bara vara hemma. Samtidigt tycker jag det ska bli jättekul att träffa mina vänner som jag inte sett på länge. Ska ha med min kamera och ta bild på som alla hela tiden :) När jag gick med på denna sida har jag för  mig att jag gick med på att inte skriva om andra människor.. och jag tycker det är rätt iof, samtidigt som jag så gärna skulle vilja skriva vad man hittar på med vem och så vidare. Så därför kan det kännas lite tomt ibland när man skriver här,  iallafall för mig.

Vi hade det jättetrevligt på tjejkvällen, maten va god sa alla :) Jag som var så klantig glömde bort att fråga om det var lök i maten, fick min nudelsallad med massa rödlök, så jag åt inte så mycket. Men förrätten och efterrätten var super god! Och servitrisen, vilken service! och väldigt informativ. www.hellomonkey.net för er som vill läsa lite.. undra om jag inte länkat tidigare med :)

Nu får jag göra mat åt mig själv, för jag tror inte någon pizza kommer komma in springades till mig :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback