Danmark-07

Idag är man hemma, och jag känner mig helt sluuuut! Grym semester fick vi. Jättefint väder och alla hade kul. Det enda negativa var myggen. Fy fan för mygg! Vi var på Djursommerland ( www.djurssommerland.dk ) på Jylland i Danmark. Vi har varit där innan men då regande det hela veckan, så detta var verkligen en revanch.



Här har vi först en av deras större badattraktioner för barn. Den låter som bara den, massa plingade innan hinken öser ner allt vatten, jag hade älskat den om jag va barn :)
Sen har vi den fulaste apan du kan hitta i Djungelsafarin, hehe
Sist har vi en blek Anneli på väg till Danmark, kommer sen hem som en bränd Anneli :)

Vi fick stopp på bilen på väg hem... som tur i oturen så stod en bärgare bara någon meter ifrån och vi fick hjälp med att starta igen. Det var batteriet som strulade, så det var enkelt löst för tillfället. VI var oroliga att vi inte skulle få igång den igen, så vi åkte direkt till Fredrikshamn istället för att shoppa i Aalborg. Men vi hade tur och hade inge mer strul med bilen, utan kom hem helt oskadda. Nu skulle jag vilja gå o handla, men det regnar ute och jag känner bara för att lata mig här i soffan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback